FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Min kollega hade stavat en kunds namn fel då han emaila kunden.
Kunden löpte amok och ifrågasatte hur seriösa vi var m.m. och ville veta f-skattesedelns nummer osv. Helt otroligt, om man svarar X antal mejl varje dag så kommer man garanterat stava fel någon gång. Men att bli helt vansinnig över det...är konstigt. Min kollega bad självklart om ursäkt. Men hjälpte ej. Herregud, många idioter finns det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Min filosofi vad gäller webutveckling: "förutsätt att alla dina besökare är idioter".
Låter hårt, men då minimerar du supporten.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har också pratat med folk på telefon som bara skriker oavbrutet över absoluta struntsaker... Det övergår mig. Samtidigt är det jäkligt jobbigt att behöva ta all skit när man bara vill lösa det hela.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det händer oss ibland med, men då finns det bara en sak att göra. Man säger dessa enkla ord: "Tycker du verkligen att det vi gjorde var så fel?" Så brukar 9 av 10 mjukna upp och så löser sig det hela.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag hade en Nigeriansk kund som verkade skum, ställde dumma frågor, ringde dag och natt för att klaga. Jag var nära att be honom dra. Men han har bekostat renoveringen av mitt badrum. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|