FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan alla wn:are.
Jag är lite pissed off, ursäkta om jag svär eller så. Först gjorde jag en tråd om min hemsida, att jag säljer den osv, sen togs den bort (p.ga jag anmälde några inlägg) för att hålla tråden enkel med bara bud i den så frågor kunde tas i PM, sen blev den avstängd, vice versa igen, tråden blev avstängd. Nu till min fråga, ska jag göra en ny Tråd eller? Kan inte admin låsa upp en av dom och rensa alla inlägg förutom FÖRSTA inlägget? Får sitta och skriva om allting igen osv, inte kul, har andra saker jag måste göra också. Hoppas någon moderator/admin ser detta. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tror adminsen tar bort dina trådar enbart för att jävlas.
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror du det eller driver du nu?
Fan för detta, jag skrev i den dära rutan när man anmäler ett inlägg, Snälla, ta bort dessa inlägg (anmälde dom som inte var bud, dvs Alla). Då borde dom ju förstå att dom inte ska ta bort tråden 2 gånger? Trodde först det var ett skämt ^^ |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har du mailat någon mod och frågat om din tråd?
|
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
När du klickar "Anmäl detta inlägg" så kommer mailen enbart till Admins och inte Moderatorer.
Så moderatorerna kan inte svara på detta. |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej.
Jag har inte pratat med någon mod/admin. Jobbigt att det händer så här, vem ska man kontakta av alla mod/admin? Jag får la göra en ny tråd då..förlänger även min auktion med 1 dag så alla får en chans (dom som inte hittat tråden) än. Så snälla, TA INTE BORT den tråden bara för att jag anmäler ett inlägg som inte har bud inskrivet eller så. |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hahah jag børjar faktiskt tycka lite synd om dig trådløst.
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gullunge! Jag lider med dig.
|
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
När skall folk lära sig att internet är en diktatur. Och därmed WN där Admin/Mods är diktatorer.
Learn to live with it! |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|