FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktigt dåligt att det är så här.
Sidan är bra, finns många schyssta medlemmar och modsen/adminsen kan ju verka schyssta, förrutom i detta läget. Ska starta en ny tråd senare och förläner även auktionen. Ta inte bort trådjäveln sen okej? Kan inte fatta att det är så svårt, skrev så här i anmäl detta inlägg :" Ta bort dessa inlägg, vill ha en ren tråd där dom bara kan skriva bud där, frågor osv tas i PM". |
||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett tips för att kanske få ha tråden kvar, svara på frågor direkt i tråden så att alla kan ta del av dom!
Annars misstänks väldigt mycket fuffens bakom auktionen. Inte så svårt va? Eller vad har du att dölja? |
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja, ja läste det, och?
|
|||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gissar att dina trådar försvinner för att dom framstår som oseriösa och blir mest bara dravel. Varför tror du att det inte blir så i dom flesta andra trådar som säljer något här på wn, men att det sker i dina trådar?
|
|||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hoppas någon mod/admin ser detta.. |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vet inte om du förstått det men det är troligen varken av misstag eller av jävelskap dina trådar blir bortplockade. Mycket av det du skriver är oseriöst, omoget, motsägelsefullt, utelämnande av fakta och direkt emot reglerna för WN. Detta gör att trådarna om inte från början åtminstonde snabbt spårar ur med en total avsaknad på allmänintresse och förkastas till papperskorgen.
Om och om igen har samma sak påtalats till dig från mängder av användare - ta det lungt, lyssna på vad folk säger till dig, lär dig av det och sluta sälj saker tills du har något vettigt att sälja. Du är ung och det är inget fel i sig men agera inte ut alla tidiga tonårsfasoner på ett seriöst forum, det finns bättre lekplatser för sånt. Även de dummaste djur lär sig åtminstonde efter andra gången att det gör förbannat ont att gå in i ett elstängsel. Samma instinkt borde råda när en tråd raderas gång på gång, man gör inte samma sak igen helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror allt beror på ditt nick, du skall inte få ha några egna trådar helt enkelt.
|
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Administratör
|
Trådlöst.
Du får vara kvar som registrared användare på WN om du lovar att inte försöka sälja nåt. Se detta som din sista varning. Jag vet inte hur många gånger jag blivit ombedd att blockera din IP från forumet. Detta för att du löpande säljer designer. Systematiskt mao. Läs reglerna en gång till och håll dej borta från köp och säljforumen! Vi har inte tid att radera enstaka inlägg i trådar, spårar en tråd ur och blir anmäld fler än en gång brukar iaf jag radera hela tråden. Varför? jo man kan räkna med att kommer det ett dåligt inlägg en bit in i en tråd kommer det med stor sannolighet flera inom kort. Det kanske rör sig om 2% om trådarna totalt. Lika bra att radera, då slipper resten av medlemmarna slösa sin tid på risiga inlägg. En säljestråd som spårar ur lägger iaf inte jag många sekunder på att moderera. Finns all fakta och priser och kvalitet är rimlig så anmäls den inte av WN's medlemmar så är det bara. Vi gör det inte för det är skoj utan för att majoriteten skall vara så nöjda som möjligt.
Stängt ämne |
|
|