FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vilka seriösa aktörer finns förutom Pool.com och Snapnames.com?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Ptja, Godaddy.com erbjuder snapback. Har lyckats snappa några bra domäner med dem.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
Har de inte snapback på .com? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilken sida är bäst på snapback när det gäller .com? finns det någon svensk?
Edit: Dessa funkar ju att man ska lägga ett bud och sedan kan andra se att man har lagt ett bud och kan lägga över..... är det ingen som bara försöker regga den åt mig när den går ut? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
Man får även kolla upp vilket ombud som har registrerat den domänen som går ut. Är det t.ex. Network Solutions så brukar domänen förlängas ett år och släppas som "Pre-release" på Namejet exklusivt. Lite smutsiga metoder har jag märkt. Inget jag rekommenderar men nu är ju .com den viktigaste internationella domänen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
Beställ hos alla tre, det kostar ju inget förutom om de snappar domänen åt dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Validating
|
Det är så att om några veckor släpps förhoppningsvis en .com domän som jag verkligen vill ha.
Hur ska jag göra för att vara säker på att jag får den? Jag har alla mina domäner samlade på Dynadot.com och vill gärna ha den domänen där med. Ser helst också att jag kan betala med Paypal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Vilken registrar som snappar den vet man aldrig, du får flytta den i efterhand. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|