FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej hopp!
Gjorde ett par mallar i helgen som jag eventuellt tänkte släppa i någon form. Rent kodmässigt funkar allt som det ska. Vad gäller designen är jag mindre säker på om det är tillräckligt intressant. Gillar #1 mest men #2 är ju lite web 2.0ish så ur kommersiell synpunkt kanske den är mer gångbar? Tacksam för all feedback. /C ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
#1 Gillar jag starkt men punktlistan känns som om den har för stort radavstånd eller för litet teckenstorlek. Puffarna till höger om punktlistan får gärna vara mindre, då jag anser att mittenrutan skall ha mest plats.
#2 Har jag inget mer att säga än wow! Man skulle kanske kunna göra texten i footern mindre synlig. Bort med fetstil och färgen mer mot svart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Citat:
Tack allstars! /C |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag blev snabbt ett stort fan av #1. Håller med om att punktlistan får för lite utrymme dock. Men skulle man dra ner puffarna så får man även bort det symmetriska utseendet, och det är ju (enligt mig) en klar fördel.
Sitter och funderar på vad jag skulle kunna använda den designen till om du skulle släppa dom. #2 är inte min kopp te så att säga. Skulle nog gå ner i storlek på brödtexten och upp i storlek på listan. Snygg färgskala är det i alla fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker dom var mycket fräsha, men allt handlar ju om vem som ska ha dom och inom vilket användningsområde
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Först och främst, tack alla som kommit med feedback.
Nu har jag tagit åt mig (lite) av den kritik jag fick tidigare och passar på att visa resultatet. Jag har uppdaterat bilderna så ni som tittat tidigare kanske behöver rensa cache eller något ![]() Tanken med dessa och många fler templates är väl att jag ska sätta ut dem till försäljning för en oförskämt låg summa pengar på min sajt. När och om det blir av vet jag inte men det är otroligt kul med all positiv respons jag har fått hittills. Tack ännu en gång och för all del, kom gärna med fler förslag till förbättring. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
snyggt imo.
Men hur ser färgerna ut utan vattenstämplen? Nu ger det ett sjysst intryck, men det kanske inte ser lika sjysst utan den texten... Jag förstår dock varför du har den där nu, men jag antar att du ser min syn på det hela också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Det ser klart bättre ut utan vattenstämpel.
Säg vilken del av sidan du skulle vilja se utan vattenstämpel så fixar jag det. Kan tyvärr inte slänga upp hela bilden utan. ![]() Jag kan även passa på att fråga följande. Då tanken med dessa är att de eventuellt ska hitta en husse, vilka teman ska man försöka hålla sig till? Det måste finnas något generellt intresse för en viss typ av designs, men jag har ingen riktig koll på det. Jag antar att "hosting" är något som skulle kunna gå hem men vad mer? Jag skulle kunna göra hur mycket skit som helst, men det är ganska meningslöst om ingen känner att "fan, det där är precis vad jag är ute efter". Tacksam för svar. /C |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
fan, det där är precis vad jag är ute efter!
Design 1 skulle passa oerhört bra till mitt nya bloggnätverk.. Keep in touch när du planerar att sälja/starta auktion. MVH Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
snyggt som vanligt.
|
|||