FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena WN:are,
Jag är ganska säker på att någon här har sagt upp ett webbhotell hos proinet, så min fråga är fick ni något bekräftelse brev/e-post på att er tjänst är avbeställd? Citat:
Kontakt via telefon och support sidorna kommer jag inte åt alls. MVH Robert |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte fått någon bekräftelse av dem men jag sparade sändningskvittot om det nu gäller som bevis på att de har mottagit faxet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan man vända sig till Konsument Verket och rapportera det för ett "safety net" kanske?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu tror jag inte ProInet är oseriösa att hävda att de inte fått avbeställningar om de verkligen fått det.
Har du sändningskvitto är det ju bara å visa. Finns dock oseriösa firmor som Yreg och liknande bluff-företag som byter postbox varannan vecka så de aldrig kan bli nådd med uppsägningsblanketter. Det är en strategi dessa företag kör för att kunna skicka faktura på faktura. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag är inte missnöjd med den tjänst jag fick när jag använde servern, men månad efer månad gick utan att Ruby on Rails paketet lanserades för en "upgrade". I samband med det och att jag gick över till Rails helt hade jag inte tid att vänta. Vill inte känna mig som en idiot och faxbomba dem heller men det får la bli ett oskyldigt fax till för att lugna nerverna lite. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Just håller på och laga supporten för proinet, sedan kommer ett antal nya tjänster vart tiden lider |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det inte möjligt att skicka ut manuella bekräftelser på uppsägningar av konton?
Det är verkligen information man vill ha. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|