Citat:
Originally posted by Norman@Apr 14 2008, 16:27
Nu tror jag inte ProInet är oseriösa att hävda att de inte fått avbeställningar om de verkligen fått det.
Har du sändningskvitto är det ju bara å visa.
Finns dock oseriösa firmor som Yreg och liknande bluff-företag som byter postbox varannan vecka så de aldrig kan bli nådd med uppsägningsblanketter. Det är en strategi dessa företag kör för att kunna skicka faktura på faktura.
|
Första gången jag handskas med dom så det är lite tråkigt hur som helst att inte få någon respons.
Jag är inte missnöjd med den tjänst jag fick när jag använde servern, men månad efer månad gick utan att Ruby on Rails paketet lanserades för en "upgrade".
I samband med det och att jag gick över till Rails helt hade jag inte tid att vänta.
Vill inte känna mig som en idiot och faxbomba dem heller men det får la bli ett oskyldigt fax till för att lugna nerverna lite.
|