FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Google har nu utökat Adsense och har nu också stöd för Danska, Finska, Norska och Svenska. Följande information hittar ni under http://www.google.com/adsense/faq#eligibility4
De har även lagt till andra tjänster och uppgraderat gamla men det är för mycket för att citera i en "nyhet" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trevligt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det någon som hoppat på det här direkt?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan man styra vilket sökord det ska visas reklam från?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
VIP
|
Har börjat testa det också och det fungerar verkligen bra i forum där det annars kan vara svårt att rikta in bra reklam. Här visar Google tex reklam för resor om folk diskuterar resor och reklam för cd-skivor om folk diskuterar musik i en annan tråd osv..
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Kört med adsense sen Maj på en av mina sidor. Fungerar vajert.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Även jag, med min blandade lilla sajt, blev godkänd av Google. Kul!
Det här AdSense var verkligen effektivt, bättre än jag visste. Jag la upp en banner på min MIDI-karaoke sida, och alldeles omedelbart kom det karaoke-relaterad reklam. Snyggt. Får nu sätta igång och jobba vidare med det.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |