FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
behöver lite tips och råd.
turkar har tagit mitt konto på crystone.......... hur fixar man tillbaka sin sida? tack på förhand mvh richard |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja ta kontakt med Crystone de bör kunna återställa senaste backup om du inte tagit det själv det vill säga?
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||
|
|||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Det står även Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
|
||||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag använder själv Crystone och i kontrollpanelen får man ta backup själv. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Men tjena..... Hade det inte varit lättare att lyfta luren och ringa Crystone alt. maila dom direkt istället för att starta en tråd här?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kör du Joomla eller Mambo? Är det en defacementattack?
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har fått två webbar sabbade som låg på crystone. Har inte orkat återställa dem än bara
![]() Du har ingen backup på dina sidor. Backupen gäller servrarna som siterna ligger på, inte dina egna filer. (enligt crystone själva) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Read Only
|
Crystone tar backup dagligen på alla kunders hemsidor. För snabbast återställning kontaktar man vår support via telefon eller e-post. Dock så återställer vi självklart alla drabbade sidor utan att du behöver säga till.
I vårt nya system Crystone Control Panel så tar vi också backup dagligen. På det kan du som kund ta backup via kontrollpanelen precis när du vill. /Stefan, Crystone |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"det får du återställa själv" och "vi kan ju inte ta backup på kundernas filer" har er support svarat mig vid två tillfällen. Har nog mailkonversationen kvar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|