Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Spam från Datainspektionen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-17, 14:07 #1
radioaktivitet radioaktivitet är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2006
radioaktivitet radioaktivitet är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2006
Vad tycker ni om detta spam som jag fått från en tidigare anställd på datainspektionen?

Citat:
Hej personuppgiftsombud!

I mitt förra mejl informerade jag om att jag skulle sluta på Datainspektionen efter 22 år. Jag fick massor med vänliga mejl tillbaka och några undrade vad jag skulle göra i framtiden. Här kommer svaret: Jag har efter ordentlig betänketid tagit steget att starta ett utbildningsföretag som heter PuL-Pedagogen Kristina Blomberg. Det ger mig möjlighet att snabbt och flexibelt utveckla kurserna efter kundernas önskemål.

Jag erbjuder redan i höst utbildningar och nätverksträffar för personuppgiftsombud. På kursprogrammet för hösten finns också en utbildning i personuppgiftslagen där jag noggrant går igenom reglerna i PuL.

Mer information om och anmälningsblankett till utbildningarna hittar du på www.pulpedagogen.se.

Din e-postadress har jag hämtat från Datainspektionens förteckning över personuppgiftsombud. Meddela om du inte vill ha ytterligare information från PuL-Pedagogen.

Med vänlig hälsning

Kristina Blomberg

PuL-Pedagogen
Är det inte konstigt att Datainspektionen lämnar ifrån sig sin förteckning över personuppgiftsombud på detta sätt? Det är ingenting som jag gett tillåtelse till. Det som är anmärkningsvärt är just att det är Datainspektionens register.
radioaktivitet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017