Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

TradeDoubler och flytt mellan segment

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-02-05, 15:10 #1
swans avatar
swan swan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2004
swan swan är inte uppkopplad
Medlem
swans avatar

Reg.datum: Oct 2004
Säkert är jag inte ensam om att ha fått detta mejl från TradeDoubler

Citat:
X har valt att förflytta dig till ett annat segment i deras program. Det betyder att du har andra tariffer (provision) än original programmet som du tidigare legat i. Varför du blivit förflyttad kan inte vi på TradeDoubler svara på eftersom det är varje företag som avgör i vilket segment din site passar bäst i. För att ta reda på dina nya tariffer så loggar du in på TradeDoubler och tittar under "Dina Program".

Du behöver inte ändra något i dina länkar för att få de nya tarifferna. Ändringarna sköts av oss och du börjar från och med idag få den nya provisionen för trafiken du genererar till X.
Det är ett väldigt konstigt mejl:

- Det framgår inte varför man har blivit förflyttad.
- Det framgår inte vad ens tidigare ersättning var och vad den nya är.
- Det finns inte någon länk för att få mer information.
- Det finns ingen att kontakta för mer information (avsändare [email protected])

Jag tycker personligen att själva upplägget är konstigt. När man väljer att vara med i ett visst program så tittar man på vilken ersättning man får för detta. Om en ändring av ersättningen skall ske bör det väl föregås av någon slags information/kommunikation?

En gång jag fick ovanstående mejl visade det sig att jag hade blivit förflyttat till provisionssats 0 från att tidigare ha varit 3%. Och i det sammanhanget blir första raden i andra stycket lite konstig. Jag behöver alltså inte ändra någonting i mina länkar för att få 0% i provision? Jo, jag tackar jag...
swan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017