Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

En vän till mig har ett problem på ett Community

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-12-17, 12:46 #1
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Det är så här att hon blir angripen av vissa medlemmar för det hon skriver på klotterplanket eller i forumet. En av dem som angriper henne är snut på den här sajten.

En abuse anmälan kommer att göras men enligt den här snuten så kommer inte de i crewn att göra något åt dem som går för långt.

Bakgrund:
Min vän skrev en sak på klotterplanket och som de övriga inte gillade. Det dröjde inte länge förrän en började angripa min vän samt att det heller inte dröjde länge förrän flera började angripa min vän.

Inte nog med det så finns det en asiatisk tjej som snackar skit om min vän till andra medlemmar öppet på klotterplanket ibland. Enligt den här asiatiska tjejen så dömer min vän andra för hur de ser ut samt att hon också antyder att min vän skulle vara en rasist.

Men sanningen är den att min man inte alls dömer folk hur de ser ut eller vart de kommer ifrån. Min vän är alltså ingen rasist som den här asiatiska tjejen ofta antyder.

En av snutarna för den här sajten antyder ofta att det är min väns fel att det uppstår tjafs men kruxet är att det inte är min väns fel att det uppstår tjafs utan det är den som inte kan acceptera det min vän skriver som startar upp tjafset.

Samma snut gör allt för att komma åt min vän. Han utnyttjar forumet, klotterplanket samt att han till och med har loggat in sig i sin flickväns konto för att kunna nå min vän.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I första hand kommer min vän att rapportera dem till de i crewn men om de i crewn kommer att strunta i anmälningen, kan man då gå den juridiska vägen eller göra kan man göra en abuse anmälan till det server/webbhotell som den här sajten ligger på?

Är det någon idé att göra en abuse anmälan till det server/webbhotell som sajten ligger på huvudtaget?

Kan någon med juridiska kunskaper säga något om detta?

Obs: Han som ligger bakom den här sajten är medlem här på webmasternetwork så det är därför jag inte nämner sajtens namn.
MST2005 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017