FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ni som snabbt klickade er in här full av nyfikenhet, tyvärr, jag har inte resultaten.
Däremot är jag intresserad av vilka hotell som ev. finns med på listan och vilket som tog hem förstaplatsen. 2006 gissar jag på Aleborg som vinnare, möjligen tätt följd av Levonline och Loopia beroende på om Loopias nertid hann inträffa före eller efter pressläggningen. Vilket hotell tror ni står som segrare i årets test ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag vet inte, vem har köpt mest annonser av IDG?
På sistone d.v.s. Kanske kan vägleda beslutet lite ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Crystone kommer förmodligen vara med och få ganska bra eftersom de annonserar jå jäkla mycket. Fyra helsidor sist?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Varför Aleborg? Motivera gärna tack...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Enligt upptid.se (som inte är så pålitlig) har Aleborg en hel del störningar (visserligen korta); både Loopia och Crystone har haft störningar på senare tid som det gnällts om här.
Jag har en liten förhoppning om att vi själva ska ha blivit testade då det vore intressant oavsett resultat. Dock anser jag chansen vara liten.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Levonline vore ju horribelt, ett webbhotell som fortfarande kör på version 3.23.58 av MySQL bör knappast nämnas i sammanhanget sveriges bästa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skrev ett brev till IW förut för någon vecka sedan och kan väl delge er min fråga och chefredaktörens svar angående urvalet av webbhotell:
Min text: Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror att Loopia har en stor chans att behålla sin titel, trots eventuella störningar som har varit den sista tiden, som jag ser det i dagsläget så finns det inga konkurrenter i samma storleksklass (kundmässigt).
Har själv både Loopia och Aleborg och är nöjda med bägge hotellen. Tycker att det är helt rätt att iDG väljer att testa de största hotellen och inte tar med hobbyverksamheter (dvs. 1-1000 kunder). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Antalet kunder avgör ju egentligen inte om webbhotellet är stort eller inte. I så fall skulle väl t.ex. Manufrog testas då de har ett antal tusen kunder. Omsättning per kund vore en bättre mätare men som IW säger så utgår de ifrån vilka de tror är de största och viktigaste (konstig formulering i sig). Kriterierna för att vara stor eller viktig framgår inte vilket är synd.
Hur som helst så är det rolig läsning. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|