FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Undrar hur man kan få tag i ringsignaler till mobilen om man är intresserad av att starta en sajt som typ som inpoc.se ? Vore kul att veta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du har fått ett pm av mig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
har ännu inte fått svar på min fråga... någon annan? :unsure:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det vi erbjuder var inte det du sökte men här ska du få lite tips..
Att ha ringsignaler etc på din egen server är i grund ganska enkelt då en ringsignal (polyfonisk) är en midi fil. Att ha midi filer och dela ut till höger och vänster är lagligt så länge man har en licens för det hos Stim. Allt du gör sen är att helt enkelt skicka en url till din midifil via SMS (eller som en waplänk) till den som ska ha signalen. Men som jag skrev till dig - hos oss kan du få allt det där - men du får filerna på din server.. Dom stannar hos oss (då vi har en hel del material som ingen annan har) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
pm sent
(om någon annan läser tråden och vill ha info, kontakta mig. då man tydligen inte får posta länkar här) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vet du kanske sedan hur man hittar alla dessa midi filer och hur man får tag i dom? Det vore jätte snällt om om ni kunde berätta :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du kan köpa midifiler av företag som leverar produkter till t.ex oss och Inpoc..
Eller så söker du på google.. Finns tusentals med sajter med midifiler på.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Glöm inte att pröjsa licenspengar till STIM, 1.10 SEK/nerladdad ringsignal om jag minns rätt, billigt för 15 sekunder blip-blop, inte sant?
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Så farligt dyrt blir de nog inte... problemet e att ja fortfarande inte hittat någon som kan sälja ringsignaler till mig
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|