FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
STIMs avgifter ligger på (iaf sist jag pratade med dom) 10% av försäljningsvärdet, dock minst 1:-
Det betyder att kostar signalen 10:- att beställa så vill stim ha 1:- Kostar den 15:- så vill dom ha 1.5:- osv Skickar du den gratis vill dom ändå ha en 1:- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag är inte dugg insatt i ringsignaler egentligen. Men är det inte helt enkelt en midi-fil av enklaste slag? Jag har ju sysslat med betydligt mer avancerad midi i många år - så man kanske skulle göra några dussin och sälja till dig? Om det alltså är en sådan brist som det låter.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vet inte hur det är med musik, men bilder verkar de ha ständig brist på. "Mer mer mer" får jag höra jämt och ständigt. Det verkar vara ett otroligt sug efter allt man kan ladda ner till mobilen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag är väldigt intresserad av leverantörer av mobile content, så om någon har några tips så skulle jag vara ENORMT tacksam!
(Observera att jag letar efter providers, dvs bilder, ringsignaler osv osv) ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|