FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den 7 september beräknas Apple lansera iPhone 7?
Just nu känns det som Apple ligger efter Samsung när det gäller tekniken. Jag tror på att dem slopa hörlursuttaget och gör den vattentät. Vad tror ni? (Facit kommer den 7:e på www.apple.com) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag köper ändå alltid ny telefon när dom släpper nya versionen, lär ändå vara bättre än tidigare modell och efter ett år börjar ändå batteri bli slitet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Fast det jag saknar mest är bättre batteritid. Men det är nog svårt med tunnare mobiler. Senast redigerad av Bladet den 2016-09-03 klockan 14:31 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den kommer bli grym. Som alltid! Inte lika imponerade hårdvara som dom andra, vilket apple gång på gång visar inte behövs.
Enligt alla rykten så lär telefonen inte ändra utseende, detta händer nog nästa uppdatering. Väntar med spänning då det är dags uppgradera! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hur kan man lyssna på musik utan hörlursuttag? bluetooth?
Tycker om samsung själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur gick det vad var det för nya egenskaper på nya iphone.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Läste runt lite, jag gillar trådlösa hörlurar:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De ser ju dock inte ut som på bilden?
Sen har trådlösa hörlurar funnit massa år, så ser nte varför folk blir besatta just nu förutom att Apple skrotat 3.5mm-ingången så man inte kan ladda och ha hörlurar samtidigt... Att de slopat kontakten p.g.a IP67 som de nämnt är komiskt då andra märken har högra klassificering av vattenskydd och likväl har kvar hörlursuttaget. Likaså har de mindre mobiler, så platsbrist är också dålig anledning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om jag får gissa lite till har de koll på att (vad jag tror) majoriteten av telefonanvändarna ändå aldrig stoppar något i det där uttaget, så varför ska de lägga tid och pengar på det? (lägre utvecklingskostnader = högre marginal, igen) CFO och ägare garvar hela vägen till banken, medan resten av världen bara måste ha senaste modellen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|