FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
På sin sajt berättar Betalo om sina nöjda kunder – men personerna på bilderna har aldrig haft något med bolaget att göra.
Det Bonnierägda bolaget Betalo erbjuder en tjänst där räkningar kan betalas med kort. I sin marknadsföring använder Betalo bland annat intygsannonser, där "kunder" berättar om sina upplevelser av tjänsten. Läs mer: http://www.dagensmedia.se/nyheter/di...cle3838824.ece |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det roligaste är i slutet av artikeln:
Tror du inte att det finns en risk att det ser oseriöst ut att hitta på kunder? – Nej jag förstår inte alls. Det spelar väl ingen roll om det är en hund eller katt på bild? Vi är ett väldigt seriöst företag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
haha skön snubbe!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl samma som i all annan reklam? Reklam för tandkräm har skådespelare som säger sig vara tandläkare, reklam för djurmat har skådisar som säger sig vara veterinärer osv. Eller missar jag något vitalt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är många tusen och åter tusen företag i alla storlekar som gör samma sak så det är kanske inte någon nyhet direkt
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Förbjud förfarandet eftersom det är vilseledande. /DDR-4ever
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En bättre lösning hade kanske varit att skippa bilder helt och bara köra text, som de flesta andra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ett annat vis:
http://www.if.se/web/se/privat/vidsk...sanningslinjen Frågar i enkät om de är villiga att ställa upp och får ett temp nummer. Visserligen bara de nöjda som kommer till tals, men de ska vara riktiga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||