Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Sexbikten.se till salu

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-07-28, 01:28 #1
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
Standard Sexbikten.se till salu

Tjena!

Tänkte se om det finns något intresse för sajten http://www.Sexbikten.se

Det är precis vad det låter som, en bikt där du har möjligheten att läsa och/eller skriva om dina eller andras sexhistorier/erfarenheter.

Har inte gjorts någon som helst marknadsföring. Sajten har heller inte direkt "skötts om" i den lilla mån det behövs. Blickarna har legat på andra sajter från mitt håll och därför inte gjort något mer av den än vad som behövts.

Den är skriven i PHP och MySQL som databas.
Fungerar enkelt genom att du bläddrar igenom bikter som skrivits av andra besökare. Är du en av de som beslutar sig för att dela med sig av en historia eller liknande så skriver du den direkt på sajten, väljer om du vill vara anonym eller välja ett användarnamn. Bikten skickas sedan till "adminpanelen" där du som ägare har möjligheten att antingen Godkänna eller Neka en bikt.

Även fast ingen marknadsföring gjorts ligger sajten på cirka 30-50unika/dag - längre och seriösa bikter kommer in hyfsat ofta. Många "noveller" som skrivs. Inga intäkter då inga annonser eller liknande använts i de syftet.

SEO och kod kan helt klart förbättras och både idén och domänen har stor potential och det är utefter de jag värderar den, passar det inte, dont bother.

Bud publikt i tråden.
Kommer inte sälja under 2500SEK - Så vi kan helt enkelt köra det som ett reserveringspris. Köp-nu: 4000SEK

Svara/fråga bara om du är seriös. Tack!

/Michael
ninza är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017