![]() |
Sexbikten.se till salu
Tjena!
Tänkte se om det finns något intresse för sajten http://www.Sexbikten.se Det är precis vad det låter som, en bikt där du har möjligheten att läsa och/eller skriva om dina eller andras sexhistorier/erfarenheter. Har inte gjorts någon som helst marknadsföring. Sajten har heller inte direkt "skötts om" i den lilla mån det behövs. Blickarna har legat på andra sajter från mitt håll och därför inte gjort något mer av den än vad som behövts. Den är skriven i PHP och MySQL som databas. Fungerar enkelt genom att du bläddrar igenom bikter som skrivits av andra besökare. Är du en av de som beslutar sig för att dela med sig av en historia eller liknande så skriver du den direkt på sajten, väljer om du vill vara anonym eller välja ett användarnamn. Bikten skickas sedan till "adminpanelen" där du som ägare har möjligheten att antingen Godkänna eller Neka en bikt. Även fast ingen marknadsföring gjorts ligger sajten på cirka 30-50unika/dag - längre och seriösa bikter kommer in hyfsat ofta. Många "noveller" som skrivs. Inga intäkter då inga annonser eller liknande använts i de syftet. SEO och kod kan helt klart förbättras och både idén och domänen har stor potential och det är utefter de jag värderar den, passar det inte, dont bother. Bud publikt i tråden. Kommer inte sälja under 2500SEK - Så vi kan helt enkelt köra det som ett reserveringspris. Köp-nu: 4000SEK Svara/fråga bara om du är seriös. Tack! /Michael |
Köper för 4000 direkt.
Orkar inte följa budgivning på mobilen utomlands :) Maila [email protected] så gör vi upp under helgen. |
Sajten såld. Tack alla för visat intresse!
Ingen budgivning skedde pga köp-nu pris. |
Citat:
Skrev nån seriös? |
Det fanns ett Köp-nu pris och sajten gick för det. Att du var efter den faktiska köparen är ju inte direkt mitt problem eller fel.
Notera Bud publikt i tråden, ingen budgivning gjordes. |
Citat:
Jag anser mig vara seriös. Betalningen är skickad. :) Och ja, jag skickade PM denna morgon med acceterar köp-nu-pris som fanns i tråden strax innan du svarade i tråden. Jag uppmärksammade det själv. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Jag tar tillbaka att nån skulle vara oseriös.
Det är ju inte direkt världens åttonde underverk som det rör sej om ändå. :) Har ändå fixat flera liknande sajter under helgen för en kostnad av några hundralappar. Det blev ett impulsbud från min sida när jag såg auktionen i mobilen och kom på att den skulle passa ihop med en av mina sexdatingsajter. |
Är sidan såld eller inte? Har du liknande sidor?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson