Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Sitter i förhandlingar tacksam för hjälp

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-01-27, 12:24 #1
imanis avatar
imani imani är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2010
imani imani är inte uppkopplad
Medlem
imanis avatar

Reg.datum: Dec 2010
Standard Sitter i förhandlingar tacksam för hjälp

Driver två hemsidor med ca 5000 besökare totalt i månaden.

Hemsidorna består av 7-8 artiklar om två besvär som är ganska vanligt.

Ett företag har nu kontaktat mig då deras huvudprodukt hjälper människor att bli av med dessa besvär.

Vi kom fram till att dom ska lämna ett bud vilket dom nu har gjort vilket har fått mig att tappa hakan av förvåning över deras fräckhet?

Nu vet jag inte om det är deras okunskap eller om det är jag som har haft alldeles för höga förväntningar, men det bud jag fick täcker knappt dom ringa kostnader jag har lagt ner i tid och investering (länkbygge osv) för dessa sidor.

Man skriver tillsammans med sitt bud att man är ett litet bolag med begränsade resurser.

Om man då kollar upp dom på allabolag så får man fram att dom har bra siffror samt att dom verkar ingå i ett nätverk av andra bolag med samma namn kors och tvärs samt ett stort internationellt moderbolag över dom.

Vet inte riktigt syftet med denna tråd ännu, vill inte spilla ut för mycket information heller som kan skada en eventuell fortsatt förhandling men om det är någon som är intresserad och vill veta mer och kanske hjälpa till att tänka kring detta så får du gärna skicka ett PM så kan jag ta fram mer exakta detaljer, jag ser då att du har lite erfarenhet kring liknade frågor sen tidigare.
imani är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017