FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ikväll är jag väldigt glad, vi slog VM tvåan!!!
Skönt att Zlatan inte var med, hans tid är ute!!! Fyfan vad glad jag är! Vad säger ni grabbar? Var tror ni vi kommer hamna i EM? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tacka mig, jag klickade på svensk vinst på DN trots att jag egentligen inte trodde på det
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jäkligt bra! Grym insats av hela laget! Så ska det se ut!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Känns verkligen som att en ny era är på gång! Nya unga spelare som tar för sig mer och mer
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mycket trevligt!
![]() Någon som har en uppfattning om hur pass svårt det är att skaffa biljetter till Sveriges matcher i EM? Senast redigerad av daniel_ den 2011-10-11 klockan 22:51 Anledning: språkligt fel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Så sjukt glad!! Helt underbart
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trevligt och spännande match
Fast när det skreks som mest vaknade ett litet barn och undrade vad det var och när han fick veta att vi skulle spela i EM var hans något sömndruckna svar "men jag orkar inte" Nutte! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är förvånad över att Holland läckte så mycket bakåt som de gjorde. Sen kan man ju undra varför de svenska spelarna inte tar för sig lika mycket när Zlatan är med. Beror det på taktik eller är det individen? (Individ = den enskilde spelaren, inte Zlatan)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltid roligt. Men jag har alltid tyckt att EM känns självklart om vi överhuvudtaget ska ha något landslag. Jag menar 16 platser...
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|