FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja i morgon är det ju som bekant midsommarafton, och är nyfiken på vad ni andra ska hitta på?
Själv kommer jag att jobba, så jag slipper vara ute i regnet ![]() Hur som helst, Trevlig midsommar önskar jag alla! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jobba till tre. Sen blir det nog öl och musikskapande med en kompis, eller bara film och nån enstaka öl i soffan för mig själv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vila upp mig hemma, mår lite halvbra. Antagligen resultatet efter förra helgens Metaltown
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sill & nubbe till lunch, grillning på kvällen efter att ha klätt midsommarstången. Traditionellt så det förslår, inkl ev regn.
Glad midsommarafton, Sankthansaften, Inti Raymi eller vad ni firar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Likadant som nästan alla andra dagar. Vara halvledig och kolla status på hemsidorna några gånger. Dock kommer fokus vara på släktfirande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kommer att åka iväg över helgen till en sommarstuga. Det blir nog enda
semestern denna sommar och det ska bli riktigt skönt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mmm misstänker det blir lugnt för mig, trevlig midsommar allihopa!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jobba till 16 och sen försöka dra ihop ett litet gäng svenska kompisar och käka sill + potatis + vodka/redbull (glömde köpa nubbe) + öl. Lite tråkigt att de inte firar midsommar här i Norge, men men
![]() Trevlig midsommar på er! ![]() P.S. Måste säga att Ciffans planer ser mest lockande ut hittills ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jobba till 16, sen springa iväg på det andra jobbet och jobba tills 23.00, sen hem och ta det lugnt ett par timmar för att upp och jobba i morgonbitti igen..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Bara vara hemma och troligtvis blir det nog att programmera lite JSF eller annat trevligt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|