![]() |
Fira midsommar?
Ja i morgon är det ju som bekant midsommarafton, och är nyfiken på vad ni andra ska hitta på?
Själv kommer jag att jobba, så jag slipper vara ute i regnet :) Hur som helst, Trevlig midsommar önskar jag alla! |
Jobba till tre. Sen blir det nog öl och musikskapande med en kompis, eller bara film och nån enstaka öl i soffan för mig själv.
|
Vila upp mig hemma, mår lite halvbra. Antagligen resultatet efter förra helgens Metaltown :)
|
Sill & nubbe till lunch, grillning på kvällen efter att ha klätt midsommarstången. Traditionellt så det förslår, inkl ev regn.
Glad midsommarafton, Sankthansaften, Inti Raymi eller vad ni firar! |
Likadant som nästan alla andra dagar. Vara halvledig och kolla status på hemsidorna några gånger. Dock kommer fokus vara på släktfirande.
|
Kommer att åka iväg över helgen till en sommarstuga. Det blir nog enda
semestern denna sommar och det ska bli riktigt skönt. |
Mmm misstänker det blir lugnt för mig, trevlig midsommar allihopa!
|
Jobba till 16 och sen försöka dra ihop ett litet gäng svenska kompisar och käka sill + potatis + vodka/redbull (glömde köpa nubbe) + öl. Lite tråkigt att de inte firar midsommar här i Norge, men men :)
Trevlig midsommar på er! :) P.S. Måste säga att Ciffans planer ser mest lockande ut hittills ;) |
Jobba till 16, sen springa iväg på det andra jobbet och jobba tills 23.00, sen hem och ta det lugnt ett par timmar för att upp och jobba i morgonbitti igen.. :)
|
Bara vara hemma och troligtvis blir det nog att programmera lite JSF eller annat trevligt. ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson