FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sitter med svansen mellan benen sedan jag blev utan mina produkter från alibaba.com.
Har betalat via paypal och detta har nu gått från en tvist till ett krav. Är det någon som har några större erfarenheter av detta? Sedan betalningen får jag inga svar på epost och "butiken" har slutat att existera. Däremot finns en ny uppe med samma produkter och lika som innan, den enda i sitt land, mao. samma kille/tjej. Har mailat denna och "söker" nya produkter och har på så sätt fått fram ip. Tidigare ip och nuvarande matchar sånär som på en siffra. Dock en siffra i grupp 3. Samt att båda adresser finns på samma plats. Alla mail och allt följer samma mönster som tidigare. Bortsätt från att sidan ser seriösare ut denna gång. Företaget har nu valt att byta betalleverantör från paypal till moneybookers. Förmodligen pga. tidigare bedrägerier på paypal. Skulle gärna få fram en epostadress för att kunna spåra yttterligare IP så att Paypal går på min bana och betalar tillbaka mina pengar. Finns det någon som har suttit i samma situation? Eller vara har några bra tips? /Johannes |
||
![]() |
![]() |
|
|