FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som topic lyder, vad kör/äger ni för bil(ar)? Vad tycker du är bra & dåligt med din bil? Posta gärna en bild på din bil, eller länk.
Varför denna tråd? Jag är nämnligen sugen på att köpa en ny bil, behöver då lite råd/tips på vilka bilar man ska kolla på! Jag har kollat på en Mazda RX-7 Type-R, men har inte riktigt bestämt mig! Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
2 år gammmmle tråd med 1000 brutna länkar , mjaa håller med vi startar ny.
jeep grand cherokee 5.9l v8 mmmmmuh ![]() ![]() Dåligt med rätt uppenbart är soppa förbrukningen, självförvållat om man säger så. Bra är mycke, t.ex. som idag när snön yr överallt så plöjer man fram utan problem. Senast redigerad av BarateaU den 2010-02-19 klockan 09:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kör en Volvo S70 nu för tillfället, kommer knappt fram i detta väder.
![]() Senast redigerad av fooztr den 2010-02-19 klockan 10:35 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
![]() + Lågt förmånsvärde + Ingen trängselskatt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Plockade bort alla struntinlägg. Visst är det bättre med en ny tråd.
Jag tror det hjälper en hel del om du specificerar lite vilka krav du har på bilen. Var och hur mycket den ska köras, vad den ska användas till osv.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag la nog in i fel tråd... Jag har en Toyota Altis -10:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Kör just nu en Bmw 318 touring.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Peugeot 406 2.2 -03. Mycket kombi för lite pengar och jag har lagt ut under 3:- / mil på däck, service och reparationer sen den var ny.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack så mycket! Jag är öppen för förslag, därför har jag inte skrivit så specifikt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Allt beror ju på vad du är ute efter. Jag skulle kolla upp bilen hos Bilprovningen för att se antal fel i förhållande till andra bilar och sen brukar jag kolla service- och reparationskostnader. Det är inte kul att betala 15000 för ett kamremsbyte.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|