FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Har en bostadsrätt som jag har renoverat under hösten 2009 för cirka 343 000kr och sedan prioriterar jag att spara pengar till utlandssemester istället för att glida runt i en flottig bil med en skuld på 500k om jag inte har vunnit dessa pengar. Så jag lägger hellre mina pengar på en fin semester till ett varmt land med vita stränder, vajande palmer och kristallklart vatten och ett fint boende där jag vill trivas. Samtidigt håller jag med "Westman" i hans inlägg.
Senast redigerad av StateCollapse den 2010-02-20 klockan 19:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mycket nöjd med den, en bra arbetsbil. Snål och rätt skön att köra
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en Toyota avensis, Samma färg som på bilden, Är en -00 och stormtrivs med den. Dock tittar jag nu på att köpa en likadan men då en -04.
![]() Senast redigerad av tomas70 den 2010-02-19 klockan 23:10 Anledning: Bildbyte |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
![]() Fotot taget i förra sommaren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Jag kör en gammal SAAB 9000 2.3 Turbo från -97. Gillar att den är riktigt pigg trots ålder och utan något trimmande. Bränsleförbrukningen tycker jag också är bra, brukar ligger på ungefär 0,9l/mil i stadstrafik och 0,7l/mil på landsväg. Har dock fått ner den på en förbrukning på 0,57 genomsnittlig förbrukning (enligt färddator) på 5 mil landsväg.
Är det samma bil som Larry David kör i Curb Your Enthusiasm? tomas70: Det hade inte skadat att förminska bilden ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack till alla som har postat inlägg, fortsätt!
![]() Senast redigerad av fooztr den 2010-02-20 klockan 18:06 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Kör en VW Passat B6
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Här postar man med hela sitt hjärta sina bilder från sin älskade bil och sedan sabbar folk denna fina tråd med sina reklambilder på fåniga bilar :/
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|