FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vodafone kör tom 31/3 en kampanj med sitt 3G data Card.
Du får kortet plus 1 gb trafik i månaden för 499 kr (exkl moms) i månaden i 12-18 mån, valfritt! Det känns jäkligt billigt så jag lär åka och handla ett sådant direkt idag! vad tror ni....nått för er eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Högintressant erbjudande, hade nappat direkt om jag inte hade behövt gå in i vardagsrummet för att få mottagning på vodafone (är likadant i det område jag rör mig och arbetar i).
Får väl å andra sidan hoppas på att Comviq kommer med något liknande :) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Eller så kör man 3 fri data och får fri trafik för samma pengar
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
hehe nä det kan kanske vara sant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har 3:s motsvarighet på Vodafones 3G Data Card och kan inte säga annat att det var mitt livs köp. Ganska skönt att lyssna på webbradio på väg in till stan, checka kartan på eniro.se när man är ute på turné osv.
Vilken operatör som är bäst beror ju helt klart på vart i Sverige man bor - och arbetar. I mitt fall fungerar 3:s nät ypperligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur snabbt är det?
10 gånger snabbare än vanligt står det. Betyder det ungefär som ADSL 0,5? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
384kbps
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
vi kommer att införskaffa MINST ett kort imorrn. Bara att kunna erbjuda det i våra bussar är ju ett koncept guld värt. fatta kunna sitta på bussen och ha konferens medans man är på väg till vadenukanavara, och även kunna ha tillgång till Internet...oslagbart koncept för oss :) Tack Vodafone....bara hoppas täckningen etc håller.......dock följdfrågan....hur mycket normal surfning kan man utföra på 1gb...känns som att det borde vara en hel del va..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|