FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du bör nog inte köra Windows och ha automatiskt nedladning från Windows update då kan det bli mycket dyrt.
Men för mail och så räcker det långt, sedan tror jag inte att man klarar sig på 1GB om man arbetar dagligen med just 3g anslutning bara. Tre ingår väl inte gprs trafik om du kommer utanför 3g täckning? Det gör vodafone så dom blir billigare om tre, menar kan räcka att du går bakom ett hus och sitter och arbetar och går över på gprs och så har du en räkning på 1000:- för gprs trafik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
mmm jo de e sant...kan va bra att stänga av uppdateringen kanske...
men som sagt, kan återkomma med lite info hur bra det funkar så fort vi får hem kortet....hämtar som sagt förmodligen det/dem imorrn! blir intressant, blir o testa det på lördag eller nått...se om de funkar nå bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Låter som en trevlig idé! Någon som vet vad det kostar över 1 GB? Jobbigt och sitta och kolla så man inte surfar över en GB heller om det är skitdyrt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har för mig det var 3 el 4 kr mer MB....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
gammal tråd men tänkte bara göra en kortkort recension av funktionaliteten av kortet.
Det funkar jäkligt bra och man surfar faktiskt riktigt bra med det. Vid nedladdning komme man upp i ca 40Kb/s. Enda problemet jag upptäckt hittills är när man åker i bil eller tåg att det kan bryta ganska ofta...men annars funkar det kalasbra och det är SVÅRT att förbruka 1 Gb genom att bara surfa! Sitter för övrigt på lava i stockholm med kortet nu :) /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kan inte bestämma mig för om jag ska köra på Vodafones 200mb för 279kr per månad eller Tres 399kr per månad å surfa hur mycket jag vill...
Bor i Stockholm.. Blir galen =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Förstår inte varför välja vodafone för 499 om man kan välja Telia för 599. Inte nog med att man får ett bättre nät, som bl.a. byggs ut med Edge, så får man även ett fritt homerun abonnemang på köpet som är värt runt 2000 kr/mån har jag för mig. Alltså om man har Telias WiFi täckning (flygplats, station, cafe, hotell) kan man surfa helt fritt med det istället för GPRS.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ett helt OK paket oxå må jag säga!
|