FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag köpte rikast.se för ett tag sedan,
Ge mej lite förlag på vad man kan göra med den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lista upp 100 av sveriges rikaste personer med kort beskrivning om varje och hur de kommit dit de är. Det kommer ge trafik :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blir man säkert stämd på kuppen.
Får man lista folk utan deras medgivande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
sälj den på sedo/missdomain
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
tidningar brukar emellanåt skriva sådana listor och jag tror inte att personer i frågan samtycker. Så länge du inte lämnar ut deras personuppgifter utan bara beskriver deras historia så är det säkert grönt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tidningar omfattas inte av PUL.
Du måste registrera en elektronisk tidsskrift med ansvarig utgivare för att gå runt detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Sammanställ länkar till exklusiva hotell, bilar, bostäder med mera... Allt som de riktigt rika vältrar sig i. Det finns ett oerhört intresse att ta del av exempelvis bilder och fakta (bedöm själva) kring dessa områden. Går det att lösa så bilder och beskrivningar finns på din egen sida är det ett plus då du behåller besökarna där, men då är frågan vad som händer med upphovsrätt? Tror de som väl har högupplösta bilder på saker och ting vill hålla dem på egna sidor främst.
Ett exempel är sidan www.kimble.org som har extremt många besökare som vill se bilder på lite mer exklusiva "lekar" eller vad man nu skall kalla det. /Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
pff... en sida om Bill Gates så klart!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Tycker du kan lista mig där :)
Nä men tyckte allt att rikaste listan vore trevlig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kom på en idé till:
en sida där folk kan skriva varför dom är "rikast i världen" för om man nu räknar bort ekonomiska aspekter. Exempel skriver en person "jag är rikast i världen därför att jag har 12 bästa vänner" och så kommenterar en "Jag är rikare eftersom jag har lunar" *LOL* natthumor... omg vad ensam jag... ROFLMAO |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|