FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Går det att kolla hur ofta ett visst ord söks?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kör du adwords kan man du kolla hur många annonser du visar.
Det kräver ju att det inte är ett allt för dyrt sökord... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
wordtracker och overture har båda gratis tjänster som hjälper till bra i detta område. jag har lagt upp dem + lite andra gratisverktyg på min hemsida (demo så här långt), och fler skall det bli, om det blir uppskattat.
/verktyg.html Mvh Niclas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
En fråga.
Jag vill få kolll på detta med sökmototer, jag känner att mina kewords inte finns att söka på tex AltaVista m m. Någon som har bra koll på hur man skall få ut sin sida på sökmotorerna. //Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad tycker google om att man styr annonserna lite genom att lägga till lite "osynliga" sökord på sidan? Självklart inte så att annonserna blir helt orelevanta, men kanske mer varierade och intressanta än vad det kanske hade varit utan styrning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sen finns det också en mycket allvarlig bugg i deras tjänst som ger missvisande resultat när man söker på ord som innehåller åäö. Jag har påtalat detta för dom då jag vet vad dom har gjort fel (lite encoding bara) men det blev typ "goddag yxskaft, vi fokuserar på den engelska marknaden". En dålig inställning när det är så jädrans lätt att fixa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
<!-- osynlig text --> eller, <BODY BACKGROUND=#FFFFFF> <FONT COLOR=#FFFFFF>Osynlig text</FONT> </BODY> |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |