FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Gudrun Schyman meddelade idag att hon startar ett nytt parti.
Därför kanske någon är intresserad utav domänen www.gudrunschyman.com som jag haft ett tag. Pris: 2500 kr |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är du beredd att sälja den för 2500kr så borde du kanske kontakta Gudrun i frågan även om det är ett väldigt tydligt tecken på ond tro. Att initiera en tvist för så små belopp tror jag inte ens hon orkar.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle sålt den till Producenten av Absolut Vodka, bättre reklam får man leta efter...
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilka billiga skämt.
Gudrun Schymans är en av Sveriges skickligaste politiker, hon fick ett obetydligt 4% parti att bli Sveriges tredje största bland annat.. Se hur det går för dom utan Gudrun. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
jag är av uppfattningen att fröken S inte kan få ICANN att släppa domänen till henne, inte ens om jag skulle kontakta henne och fråga. (Det är dock inte något jag kommer göra) . Anledningen är att en politiker inte kan anses ha något kommersiellt syfte (.COM domän), detta skulle vara i kontradiktion med ämbetet (politiker). Läste bl a en artikel i New York Times där det stod om Bush och valet etc. Det skulle varit en annan femma om det är fråga om en stor artist, t. ex BritneySpears.com eller något. ICANN kommer inte bry sig (tror jag med bestämdhet) om en svensk vänsterpolitiker ![]() Tänker dock inte göra så mkt med domänen och har inga planer för den.. så är någon intresserad så skicka ett PM med ett seriöst BUD. Att sälja den till Gudrun själv för 2500:- skulle jag dock inte göra. Jag är inte ute efter att tjäna pengar, men är inte "för" Gudrun om man säger så. Hon är smygkommunist och då ska hon få betala mer för den. Vänsterpolitiker står sist på min lista, likaså feminister. Hon kan få domänen för en symbolisk summa av 5:- eller något om hon i media yttrar en tilldelad antifeministisk åsikt och lägger politiken på hyllan helt. (vilket inte lär hända). Är själv folkpartist, så långt från gudrun man kan komma typ ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() Men skapar för mkt skandaler för att kunna anses som en seriös politiker tycker jag.. och hon har för vaga resonemang. Men vänsterpartiet ska nog tacka henne för allt hon gjort för dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |