FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Efter denna artikel i IDG kanske din försäljning tar fart :-)
http://www.idg.se/ArticlePages/20041...129_CS.dbp.asp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ang. hennes skattefiffel. Du Jester är troligtvis lika insatt i vad som hände där som du är om hennes förslag till mansskatt. Det är ett fascinerande fenomen med människor, att vi tillex vet att Aftonbladet och liknande media består till 99% ren skit, ändå tror vi på det när det stämmer överens med nåt vi vill tro på. //Predrag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Alla partier och politiker är beredda att sälja sin själ, för några röster extra. Minns Janne Josefssons reportage från moderata valstugorna som ett bra exempel. Eller vad menar du? //Predrag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Först bör noteras att ICANN inte har någon PUL att falla tillbaka på, som jag kan se det: "What is ICANN? The Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN) is an internationally organized, non-profit corporation that has responsibility for Internet Protocol (IP) address space allocation, protocol identifier assignment, generic (gTLD) and country code (ccTLD) Top-Level Domain name system management, and root server system management functions. These services were originally performed under U.S. Government contract by the Internet Assigned Numbers Authority (IANA) and other entities. ICANN now performs the IANA function. As a private-public partnership, ICANN is dedicated to preserving the operational stability of the Internet; to promoting competition; to achieving broad representation of global Internet communities; and to developing policy appropriate to its mission through bottom-up, consensus-based processes". General Information All registrars in the .biz, .com, .info, .name, .net, and .org top-level domains follow the Uniform Domain-Name Dispute-Resolution Policy (often referred to as the "UDRP"). Under the policy, most types of trademark-based domain-name disputes must be resolved by agreement, court action, or arbitration before a registrar will cancel, suspend, or transfer a domain name. Disputes alleged to arise from abusive registrations of domain names (for example, cybersquatting) may be addressed by expedited administrative proceedings that the holder of trademark rights initiates by filing a complaint with an approved dispute-resolution service provider. Ok, först av allt: Your Representations. By applying to register a domain name, or by asking us to maintain or renew a domain name registration, you hereby represent and warrant to us that (a) the statements that you made in your Registration Agreement are complete and accurate; (B) to your knowledge, the registration of the domain name will not infringe upon or otherwise violate the rights of any third party; © you are not registering the domain name for an unlawful purpose; and (d) you will not knowingly use the domain name in violation of any applicable laws or regulations. It is your responsibility to determine whether your domain name registration infringes or violates someone else's rights. Cancellations, Transfers, and Changes. We will cancel, transfer or otherwise make changes to domain name registrations under the following circumstances: a. subject to the provisions of Paragraph 8, our receipt of written or appropriate electronic instructions from you or your authorized agent to take such action; b. our receipt of an order from a court or arbitral tribunal, in each case of competent jurisdiction, requiring such action; and/or c. our receipt of a decision of an Administrative Panel requiring such action in any administrative proceeding to which you were a party and which was conducted under this Policy or a later version of this Policy adopted by ICANN. (See Paragraph 4(i) and (k) below.) Rent juridiskt är det upp till eventuell tvistesförfarare (den som klagar, ex Gudrun att påvisa att jag bryter mot följande punkter ![]() a. Applicable Disputes: You are required to submit to a mandatory administrative proceeding in the event that a third party (a "complainant") asserts to the applicable Provider, in compliance with the Rules of Procedure, that (i) your domain name is identical or confusingly similar to a trademark or service mark in which the complainant has rights; and (ii) you have no rights or legitimate interests in respect of the domain name; and (iii) your domain name has been registered and is being used in bad faith. In the administrative proceeding, the complainant must prove that each of these three elements are present. Notera: Det handlar hela tiden om kommersiella intressen då det är under .COM. Eventuell tvisteslösning skulle falla redan på punkt i som jag ser det. Under Punkt ii ligger bevisbördan, liksom i de andra punkterna, på tvistesförfararen att bevisa att jag inte har några legitima intressen. Att använda domänen som en historisk överblick av Gudrun's skandalomsusade liv ser jag som ytterst legitimt och respektabelt. Att erbjuda namnet till försäljning är något jag gör enbart av tidsbrist, notera att jag inte har som avsikt att sälja den till någon med onda avsikter. Enbart någon som vill bygga upp en seriös sida så att Internet blir ett bättre ställe att hitta information på. Jag gillar att få marknaden effektiv. Angående Punkt iii så är återigen bevisbördan på motparten, den som initierade tvisten. Kolla in att dem vill ha BÅDE registrerad OCH använd i ont syfte. Mitt syfte för registreringen vid registreringen var att skapa en informativ sida om Gudrun, från ett ikke kommunistiskt perspektiv. Detta ser jag inte som "ont". Att domänen används i ont syfte stämmer synnerligen INTE. Jag använder den inte alls och publiserar inget "ont" och har inga planer på att göra så. Mvh/Maccke *ICANN's Board has included citizens of Australia, Brazil, Bulgaria, Canada, China, France, Germany, Ghana, Japan, Kenya, Korea, Mexico, the Netherlands, Portugal, Senegal, Spain, the United Kingdom, and the United States. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det tillräckligt off topic nu?
Hursomhelst, bra för MissDomain med gratis-reklam i IDG. Synd bara att de stavade fel till URL:en. Dessutom är det nog många som blir fundersamma när de inte påengång ser GudrunSchyman.com på förstasidan och ändå tror att de kommit fel. MD skulle nog tjäna i längden på att lyfta fram den till förstasidan.. 15 visningar (än så länge) trots att den varit med på IDG är ju inte direkt mycket.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
€150 är vad jag i stunden bedömmde som som ett relevant marknadspris för någon som vill utveckla en sida om denna svenska kommunistiska (och numera också feministiska) hederskämpe... Anledningen att jag säljer, är som nämnts ovan, att jag inte har tid att utveckla en sajt om Gudrun, något som annars varit ett nöje.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
(jag ber om ursäkt att det blir så offtopic, nån moderator får gärna radera eller censurera tråden, men jag kommer inte bli tyst förens dom andra blir det, den kloke ger sig stämmer inte på mig, för jag är inte klok) //Predrag |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||