| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Är det en stor andel kunder som bestider att de mottagit produkterna om man skickar dem direkt hem till kunden? (vid kreditkortsbetalning)? Finns det bra sätt att unvika detta? annat än att skicka som rek?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Om det går med packet, brukar kvitteras (Fraktarna, ASG, Bussgods, mfl)
Vet inte om de går att skicka som brev med endast mottagningsbevis längre eller om de skiljer sig i pris. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
I mitt fall så ärdet lite värre eftersom jag har många som beställer 2 DVD och jag skulle ju ha svårt att bevisa att mottagaren tagit emot försändelsen, dom får ju plats i brevlådan. Men i dom allra flesta fallen funkar det bra. // Mats |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Jag skickar många av mina produkter som brev och har aldrig haft några problem. Däremot är det en del som beställer mot postförskott och sedan aldrig hämtar ut paketet. Det är ett större problem för mig.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Ibland lägger vi ned en faktura och skickar med vanligt A-Brev, men är det en ny kund så ringer vi och kollar, tar 30 sekunder och ibland lyckas man sälja något mer vid samtalet. Nu har vi två betalternativ och det fungerar bra (Förskott och postförskott). |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|