FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Får jag 500:- för domänen så är den din. ( Går ut snart, tänker inte förnya den..)
Domänen har PR4 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
slask in polish,schlesien in german,silesia in english,region in Poland?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
No, slask means pretty much some kind of "dirt" or "garbage" in swedish.
(schysst att bo i slask)... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Men om du inte tänkt förnya den så kan man ju bara vänta tills den går ut å sedan köpa den för 139:- hos Loopia.se ? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men då finns det en risk att någon hinner snappa den före dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Och risken att någon hinner förre, plus Page ranken kanske försvinner.. Det är väl ändå där värde på domänen finns att den har pr4 , man kan ändå göra lite roliga tjänster kring namnet, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag ger 500:- för den vid snabb affär!
/Posse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har en fråga, varifrån kommer inlänkarna? Kollade yahoo siteexplorer och 1 länk kom från seo-forum, 1 länk skulle ha kommit från en länkkatalog men fanns inte kvar och 600 länkar kom från linux . se. Gjorde några stickprover på linux . se, flera av sidorna fanns inte och de sidorna som fanns hade inga länkar till slask. De länkar som den har haft ser alla ut att komma från ett nedstängt recivelinks/link vault.
Har den några bra inlänkar som yahoo inte känner till? För i så fall kan jag vara intresserad av att köpa, förutsatt att den inte är såld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag ger 600 kr bara för PR4 rankingen.
Sen bryr jag mig inte så mycket om var länkarna kommer från bara PR4 gäller ett tag till hos sömotorerna, alltså räcker en eller två månader med den PR4 för mig för att jag ska bli nöjd ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|