Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

slask.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-08-06, 11:24 #11
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by oskarg@Jul 31 2008, 23:18
Jag har en fråga, varifrån kommer inlänkarna? Kollade yahoo siteexplorer och 1 länk kom från seo-forum, 1 länk skulle ha kommit från en länkkatalog men fanns inte kvar och 600 länkar kom från linux . se. Gjorde några stickprover på linux . se, flera av sidorna fanns inte och de sidorna som fanns hade inga länkar till slask. De länkar som den har haft ser alla ut att komma från ett nedstängt recivelinks/link vault.

Har den några bra inlänkar som yahoo inte känner till? För i så fall kan jag vara intresserad av att köpa, förutsatt att den inte är såld.
Domänen är fortfarande till salu för : 500:- , köparen står för överlåtelsen . PM:ar om ni är intresserad.

Slask.se har varit linux.se länksida ett tag, därav pr4. Det går säkert att göra en massa kul med namnet också, inte bara stirra Er blinda på PR4.

En tjänst vi hade planer på att göra, är t.e.x engångsmail. Dvs användaren kan regga sig för 24 timmars allias och sedan raderas det. Dvs användare får mail adressen [email protected] ...

Men namnet kan även användas för den som vill lite bättre placering av sitt artikelregister google, även om man kanske skall ha en pr5 eller pr6 för detta ändamål.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017