FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Helt klart en bra funktion som fler prisjämförelsesidor borde ta efter ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul att Team Web kom högt upp. Ägaren av detta företag finns ju här på WN.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
C4media kom ju ännu högre upp och vi hittar också ägaren av den sidan här
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Fredrik & Jarre: Bra att båda våra företag kom upp. Teamweb levererar inte vanligtvis lösningar out-of-the-box som många av våra konkurrenter gör. Vi trivs med företagare som har bra idéer och gillar sjysst design parat med någon kool funktion.
Samma motor men en anings olika funktion och utseende: www.bussake.se - Säljer bussresor www.ishop.nu - Säljer ipod/Mac tillbehör |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
EButiken.nu ligger riktigt högt och det är ju roligt att se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul att det uppskattas
![]() Men visst är det konstigt så många inte svarar på frågor om deras system? //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
saknar dock wipcore på listan, e juh många siter som kör det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Som köpare och konsument så älskar jag webbsidor där jag kan jämföra priser. Som säljare och företagare så avskyr jag dem. Många företagare vågar dock inte bojkotta sidorna, eftersom konkurrenterna väljer att gå med. Därför väljer många att bita i det sura äpplet istället för att inte synas alls. När folk frågar mig om råd kring produkter att sälja på nätet så brukar jag alltid säga att man bör satsa på en bransch som inte finns representerad på pricerunner. Finns produkten som man vill sälja på pricerunner, så får man räkna med dåliga marginaler. Enda sättet att nå lönsamhet då är att sälja i stora kvantiteter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tror det kan vara så att Prisjakt har lagt in de e-handelssystem som Prisjakt har länkat till på andra sidor på deras sajt. Jag är inte helt säker på att det är så men vissa butiker har Prisjakt länkat till tidigare på andra sidor på deras sajt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|