FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok det kan vara så, jag har ingen info om prisagenter alls på siten så det kan ju vara det också att dom villl att man nämner dom för att man ska få vara med på listan
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Vi skickar ett info brev ![]() //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är inga problem, jag har väl mailat med er ett antal ggr och har några av mina kunder hos er. Men problemet är ju att den listan är inte riktigt vad jag förväntar mig av er utan den har stora brister.
Samtiidigt om den av misstag ska ses av folk som någon måttstock på bra e-handelslösningar så vill jag ligga där. Men om jag ska vara ärlig så ser jag den som att den saknar substans för att på er prisjämförelsesite "råka" vara en lista som folk misstar sig som en lista på bra företag som erbjuder e-handelslösningar, antagligen så är väl jag körd när jag skriver det men jag antar att ni måste ha tänkt på det själva ? ![]() Se bara på en som säljer en webbyrå här på WN som mu angav era 5/5 som nånting bra, inget ont i det du som säljer din webbyrå ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Syftet med listan är just att lyfta fram system som funkar bra med prisjakt och få fler system generera prisfiler och därigenom förenkla för butiken och oss ![]() Citat:
![]() //Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu har ju listan lite mer substans när jag finns med
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns det någon lista med URL'er till olika butikers prisfiler? Som uppenbarligen prisjakt.nu använder sig av.
Butiker bör ju ha ett stort intresse av att sprida dessa filer (eller URL'ar till filerna rättare sagt). Finns det någon standardsökväg till prisfiler? (butik.se/prisfil.txt?) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Eller så har dom inget intresse av det av olika anledningar, butiksägarna vill kunna bestämma själva vilka som ska ha tillgång till det infot så att det inte sprids till vilka skitsiter som helst eller siter som dom inte vill ha med att göra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi exporterar filer till prisjakt.
Varje företag som utvecklare e-handellösningar tar fram valfritt namn/url till prisfil. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|