FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är lycklig idag B)
Lyckats få upp sökordet djur till etta på google. Är tidigare etta på frågesport. Har ni någon google-etta?!? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
- kurslitteratur (sen ligger jag på näst bästa efter studentlitteratur på ordet studentlitteratur)
- digiart |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
mitt förnamn.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Slan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
"plocklager" nummer ett
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
"pallager" etta fast en sida i sidan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt efternamn ger en #1-träff till mitt konto på Dmoz med samma namn (nu mera inaktivt). Sen finns det några projekt som får toppträffar men det beror mer på dera unika namn än att jag är en duktig webmaster.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet vilken skillnad i statistiken till exempel en förstaplats kan innebära istället för en tredjeplacering på google när det handlar om generella ord? Kanske någon som har legat på en placering och sedan bytt plats och haft tid att jämföra (bara googlebesökare då alltså) eller om ni vet någon annan undersökning?
Med andra ord: Hur snabbt faller klickstatistiken beroende på var i listan man ligger? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Min erfarenhet av google är att oavsett vad de säger om sökordens ringa betydelse så är det den som avgjort för mig på ett par sajter om samma sökord ska ge en top3 eller top10-placering.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ligger etta på
billig bläckpatron Dessa ligger som nr 2 Köpa bläckpatroner Köpa bläckpatron Tyvärr ger de inte mycket, som man kanske kan tro. Vi ligger bra till på de flesta ord vi har, men väldigt lite trafik kommer därifrån. Kan inte riktigt förstå varför! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|