FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
#1 51% #2 16% #3 6% #4 6% #5 5% #6 4% och ytterligare fallande ju längre ner sidan listas i SERP. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
I datat från aols sökläcka kan man utläsa följande;
Citat:
http://www.aolstalker.com/aol-clickthru-analysis.php |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
intressant! blir till att kämpa mer för 1
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ligger etta på bildekaler, dekaler, dekaltrim...
Känns ganska bra med tanke på att jag har optimerat sidan själv... Känns även bra när sökmotorkonsulter ringer. Jag brukar då säga att det vore kul att ligga överst på dekaler.... Senast fick jag svaret att han skulle återkomma. Och det gjorde han och förklarade för mig att jag inte låg överst på altavista..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo det här med position 1 i serpen stämmer säkert rätt bra. Tidigare har jag trott att 1-3 inte spelar någon roll. Att de syns lika tydlig och att det främst är texten som avgör. Så tänker "jag själv".
Men häromdagen fick jag själv uppleva vilken effekt det kan ha. Ett av mina keywords har legat 2a en längre tid. Sedan helt plötsligt i förrgår steg sidans trafik och intäkter med omkrint 600%. Helt galet. Visade sig att nummer 1s sida hade gått ner den dagen, så förmodligen har alla besökare backat och gått in på min. Dagen efter var deras sida uppe, och allt var normalt igen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
"gratis toppdomän" upptäckte jag nyss =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1a
bilder smygbilder stringbikini + oändligt med mindre betydande ord. EDIT: var visst bara förstaplatser som efterfrågades. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Elpris.
|
||