FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Viktig Information!
Som en del i arbetet att hålla kvalitetsnivån här på WN, ber vi alla att uppdatera sin profil, alla fält måste vara ifyllda enligt gällande regler. Vi har även lagt till ett fält ”Kort beskrivning om din verksamhet på Internet”, utifrån de fält kommer en moderator bedöma om WN är rätt ställe för besökaren, därmed försvinner kravet på en "egen" aktiv websida, ett gedigert intresse eller stor kunskap är vissa undantag som kommer att godkännas om användare kan påvisa detta. Obs! förväxla inte gedigert intresse av internet med gedigert intresse av kommersiell verksamhet på internet, det är det senare av dessa två som krävs! WN har som mål att vara ett forum för användare som i någon form använder Internet för kommersiell verksamhet med få undantag som beskrivs ovan. Söndagen den 14 Mars är ”deadline” för att komplettera eventuellt bristande information i profilen, efter det kommer konton med bristfällig information raderas. Genom att klicka på ”Min kontrollpanel” -> ”Ändra profil info” så hamnar man på den sida där man kan uppdatera sin information. För besökare som registrerat sig för att kunna använda sökfunktionen kan vi meddela att sökfunktionen nu kan användas av gäster. Gäster är givetvis välkomna att läsa våra inlägg som tidigare. Tack på förhand WN’s moderatorer och VIP-medlemmar.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Spännande att få se om man får vara kvar. :unsure:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett mycket bra initiativ då jag peronligen tycker kvaliten sjunkit under senaste månaderna (därav har jag som följd inte besökt wn lika frekvent som "vanligt").
Får se hur det här blir! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Personligen har jag ett konto för kunna använda mig av söktjänsten men om ni nu måste rensa så.. well bye
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Enda möjligtvis negativa jag kan se är väl att de som vill göra inlägg under "Förmedling av jobb och tjänster", som inte har något direkt aktivt projekt, eventuellt får lite svårare att nå ut med sitt budskap.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
:unsure: När får man reda på om man utesluts eller är välkommen att vara kvar?
Förslagsvis kan ju ngt som granskad/godkänd eller ngn liten bock stå på respektives kontrollpanel som Ni hunnit kolla.. Hälsningar från en som gärna vill vara med! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ska man tolka det nya fältet som ett mini-CV eller? Det som kan vara relevant för er i eran bedömning kanske inte är det man typiskt skulle skriva för att beskriva sin nuvarande verksamhet. :unsure:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|