FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
"Äger och driver Planet Six Network (www.p6.com) och dess nätverk av webbsidor." Så här kan man kortfatta det, majoriteten av de som lägger lite energi på att fylla i fältet och dessutom är ärlig kommer få vara kvar, fokus ligger på dom som är "Way off" initialt. WN
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Lite off topic, men inom amnet ordning och reda.
Undrar var man kan läsa mer om forumet, regler och sånt. Kanske någon vill tipsa om vilka trådar som tar upp det ? Vill ocksa tacka forumets moderatorer för det arbete dom lägger ner här på WN, tack! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skulle gärna vilja veta nu, om min profil kommer att få vara kvar eller inte. Som du ser i min profilinformation så är projektet för närvarande under uppbyggnad vilket gör att det är en annorlunda sittuation förhållande till reglerna. Om du/ni vill vill ha mer information om projektet som underlag för beslutet, så kontakta gärna mig via ett PM.
MVH Rickard Rosenqvist |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Många som skapar användare för att kunna använda sök-funktionen. Varför inte göra den tillgänglig för icke-medlemmar? Skulle ju ni slippa massa skräpusers iaf.
Mvh, Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
För besökare som registrerat sig för att kunna använda sökfunktionen kan vi meddela att sökfunktionen nu kan användas av gäster. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Ett förslag!
Jag tycker det skulle vara kul med Ort/Location i profilerna.. Implementera! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Såg nu att det redan finns när man går in o kikar på en profil
![]() Men då föreslår jag i stället att den även ska synas i inläggen! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Men hursomhelst så ser jag inte riktigt vitsen med vad orten har att göra med varje inlägg. Hemsida - visst, men borde väl räcka med att orten finns under Profilen hos de som uttryckligen vill skriva det, precis som allt annat som berör personen, t.ex. intressen osv.
![]() |
![]() |
Svara |
|
|