FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej.
Behöver lite snabba svar från er som vet. Känner ni till detta företag? Sysslar dom med domänförmedling? Dvs. köper upp en domän för ett annat företags räkning. Jag vill inte att sökmotorerna skall snappa upp detta så jag har det på bild istället. Överst är domänen de vill köpa, under är informationen om företaget som vill köpa domänen. Tror ni möjligtvis att (om det nu är så) jag kan få mer om jag hoppar över mellanhanden? Vad tror ni kan vara rimligt att ta för den? Första och enda budet hittills är 15K. Kan jag begära mer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Om de är en mellanhand så vill ju köparen förhandla genom dem ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, det är ju iof sant, frågan är hur mycket om nått jag kan öka budet?
Skulle bra gärna vilja veta vilket företag som egentligen vill ha domänen. Vem vet, kanske är Mr Kamprad eller liknande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan du inte slå upp en text på sidan? Så kanske företaget ser den och kontaktar dig istället.
"Domänen är till salu, kontakta [email protected] om du är intresserad" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bara ett problem, jag vill inte att detta rinner ut i sanden...Vill sälja den så fort som möjligt då jag har andra projekt att investera i.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan de betala 15,000kr kan de nog betala mer ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tänkte vara smart och söka på google efter troliga intressenter. Vad sägs om:
Osama Bin Laden ÖXX ventilation AB XXX Financial Services Incorporated |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Jag tror 15k är högre än marknadsvärde på en "3 letter" .se idag. Så även om det vore ett multinationellt bolag som det du nämner så behöver du ju inte ligga sömnlös livet ut. När man tittar på övriga toppdomäner likt .no .dk .fi .de .fr osv ... så är det olika ägare på alla. Förövrigt så tror jag ett multinationellt bolag med pengar hade köpt .com som verkar vara "parkerad" & tillgänglig för rätt summa pengar. Men vem vet, lite sökningar i bolagsverket kanske kan vara ytterligare ett tips.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har du någon information eller liknande om hur många 3-letters .se domæner som finns tillgængliga før registrering i nulæget? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Alla var upptagna. aus bre usd ppe ggn hpr epf uto ird tme
![]() |