FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Allt ser ju ut som att ligan kommer heta O B L, så vad vore då bättre än att ha den domänen? Visst, risken finns att man är girig och det slutar som Thomas säger med oblbasket...
Varför inte gå direkt til Obol om du nu kan dra dig ur denna affär? Antar att mellanhanden ville ha en slant för besväret som ligger bättre i din ficka ![]() Men glöm inte mina 10%... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
VIP
|
17k + moms är bra pengar för en trebokstavsdomän med dessa sifferkombinationerna, om du inte har seriösa utvecklingsplaner. Detta är över marknadsvärde för denna typ av domän.
För övrigt rekommenderar jag ett domänavtal vid alla köp och försäljningar, har du behov av ett sådant kan du för övrigt maila mig så får du ett gratis. På detta sätt undviker man vissa av de vanligaste fällorna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
OBOL finns i Örebro, UNI IT i Köping - en tillfällighet?.
o bl.se tror jag är värd mer. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Berätta gärna hur det gick när affären är i hamn
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej alla och tack för feedbacken. Speciellt till dig N!cklas som luskade ut slutanvändaren.
Jag har nu pratat med en advokat och fick veta att det muntliga/e-mail överenskommelsen är ogiltig om det visar sig att personen i fråga skall använda domänen till annat än vad han har berättat. Jag har mailat tillbaka att denne skall skriva under på detta och om domänen kommer att användas på annat sätt än vad han sagt så skall överskottet av vinsten delas lika mellan mig och "han". Återkommer med info när allt är klart.. Obol kan nog betala riktigt bra för domänen. Kollade upp att de har 1.5 miljarder dollar investerat i olika företag i åtta olika länder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Bulvanen 50% Sneaky 45% N!cklas 5% Citat:
![]() |