FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Krokodiljägaren har dött efter att ha blivit attackerad av en stingrocka under inspelning!
Rip! Han var grymt inspirerande och man kan hoppas att hans arbete mm. fortsätter att inspirera andra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Han var riktigt cool och gjorde saker som typ ingen anna gjort eller skulle våga göra.
Dock så vet man ju att den dagen kommer när något allvarligt händer, när man lever ett sådant extremt liv. Tråkigt men sant! (inte riktigt webmaster nyheter kanske men men he he) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag ställer mig undrande till om han inte försökte dra rockan i svansen eller något annat korkat för det är precis i hans stil. "Det här är farligt så det ska man inte göra." och sen gör han det.Exempel: "I det här hålet kan det finnas giftiga spindlar." (han kör in handen i ett hål) "Ja titta jag fick tag i en." med det i åtanke så är det bara konstigt att han har levt så länge som han har gjort.
Visst är alla dödsfall tragiska men personligen vill jag inte kalla en dumdristig linslus för en inspirationskälla direkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Länk //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, webnyhet eller inte .... ALLA vet nog vem han var...
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,881639,00.html Tråkigt, men kanske ändå väntat hur hemskt det än låter.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt tråkigt!
Han är/var en stor profil här nere Australien och han kommer verkligen vara saknad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
R.I.P är det enda man kan säga, han fick hålla på med det han verkade älska mest, och fick dö av den anledningen också..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Han har dött några gånger tidigare, jag hoppades det inte skulle vara sant denna gången heller. Han var rolig att se på, en rätt speciell människa.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Du kanse får den över dig och blir krossad. |