FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En exploderande dell kanske? Om laptops kan explodera så att det börjar brinna borde ju en dell webbserver kunna spränga en mindre lokal?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
May you rest in peace Stevo!
Han var en fantastisk människa att titta på och hade en otrolig glöd och glädje som man önskar fler kunde ha. Enligt hans vänner på australiensisk TV så var Stevo inte tillgjord i sina TV-program, utan han var exakt lika full av glädje och tokigheter även privat! My condolences to Terri and his children. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
![]() Steve Irwin är mångas idol, det han gjorde på TV är otroligt. Må han vila i fred.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Läsvärt... hemskt:
http://www.theaustralian.news.com.au/story...112-601,00.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
en stor förlust för världen, minns att jag mailade han när jag gick i sexan way back och fick ett personligt brev och ett signerat kort tillbaka via airmail, lagt upp en tribute på http://www.remembersteve.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Är det bara jag som tycker det är så simpelt att han retade ett djur för mycket. Sanningen är ju att i princip alla som jobbar eller i nån annan form har kunskap om vilda djur tog starkt avstånd till hans metoder att roa soffsittarna genom att plåga djur.
Hans hysteriska sätt att jaga och provocera vilda djur äcklade mej var gång har var på tv. Tycker det är konstigt att inte nåt djur eller nån djuraktivist brann av tidigare och gjorde slut på honom. Sorry, jag gillar inte djurplågare. Inte ens när dom är på tv och talar australienska.
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Neh, jag har också lite stilla förundrats över denna plötsliga idoldyrkan.. var inte folk väldigt uppjagade över hur han störde allt djurliv och åkte omkring med sin jeep i skyddade naturområden ett tag? Han var ju inte direkt diskret a'la naturrundan på svt2 som sitter 345345 km bort med stjärnkikare för att kolla på rådjur..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Administratör
|
När jag läste om Steve kom jag att tänka på en film jag såg för 2 veckor sedan om en man vid namn Timothy Treadwell a.k.a Grizzly man.
![]() |
Svara |
|
|