FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Usch va sur man är idag då. Av 20 .eu domäner så fick jag noll.
Ovidio Limited från Cypern tog ungefär 14 av dem jag försökte på. Grymt irriterande.. hehe. Alla togs 11.00.. ingen lek där alltså. Min registrator var snabb senast, tog flera domäner kl 1-2-3 minuter över, men denna gång hade dem tydligen svårare. Svenska neware kammade också noll, hade en del domäner med den också.. Hur gick det för Er med .EU för landrush II? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var bara intresserad av 2st, fick 0.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Sökte en, fick 0. Hela processen är ett skämt imo :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
sokte 20 talet i borjan fick 0 fick noll nu ocksa
jaja har fler siter en jag kan underhalla... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag fick webbhotell.eu är nöjd... plus våra kunder fick en hel del. Vi hade väl tur eller nåt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag har några jag är intresserade av men om jag gör en sökning på whois.eu så ser jag en annan intressent som har ansökt och fått statusen Initial vilket betyder: Ansöknan har mottagits av Registreringsenheten.
Men vad menas med det? Kan jag fortfarande ansöka om den? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej inte just nu. Om ansökan avslås till den som har ansökt så kommer namnet att släppas fritt senare. Datum när den släpps kommer att stå i whoisen på webbsidan.
Men troligtvis så kommer inte namnet att släppas såvida den som har ansökt inte har gjort något fel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Tänkte inte på svenska namn alls faktiskt, förutom resor.eu, som kanske internet.se får ändå.. Kanske därför man inte fick så många ![]() Tror dock att konkurrensen var väldigt låg på svenska ord |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||