FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Simpel fråga... hur många av er har bokat dom nya eu-domänerna och vad tror ni om dom.. flipp eller flopp som nån sa i en annan tråd. Eller som Filip och Fredrik hade sagt; Bra eller anus? :huh:
Själv är jag inte riktigt säker, men det blir nog bra! Och japp jag inväntar mitt nya fina domän =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror inte det blir så värst hit direkt.
Handlar väl mest om att företag vill ha en .eu, bara för saken skulle men inte kommer att använda den i sin marknadsföring. Själv väntar jag på ett besked om min ansökan. Men jag gråter inte om jag inte får den, för som jag skrev, vill ha den bara för sakens skull. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Framför allt kommer det bli poppulärt för PAN europeiska bolag. Men vi kommer förmodligen inte se många bolag som har company.eu men inte company.com.
Jag kan tänka mig att det blir lika vanligt som ".us" för amerikanska bolag. /mia |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Kommer ju ta ett bra tag innan en stor del av företagen i europa använder det. Sedan kommer väl vissa länder använda det mer än andra. T. ex kommer ju säkert inte engelska företag vilja använda en .eu istället för en .co.uk i första taget. Men det hindrar ju inte handeln med .EU domäner från att ta rejäl fart efter landrush.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
.eu blir en flopp. Annat hade det blivigt om engelskan varit ett större språk i eu bland vanliga medborgare.
Jag skulle se en Fransman som skriver ett annat ord en franska som sökord, och en Spanjor som förstår något annat en spanska. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
O_O damn... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
EU blir lika mycket flopp som sifferdomäner blev... NIC.se blev nerspammade under 1 timme och därefter total tystnad.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|