FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
På torsdag kommer jag samt min kompanjon att vara med på Insider. Detta meddelande är inte tänkt som reklam, utan jag misstänker att många är intresserade av att se vår sajt krascha totalt.................................... nä allvarligt så ska det bli spännande och se hur de vinklar det hela.
Vårt samarbete har varit bra så vi hoppas på en mindre negativ vinkling ![]() Bakgrund (nyhet saxad från vår sajt): Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ska bli spännande att se!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Erik X is known as B1ng0 Remär!
(skriver om namnet litet, så inte det strider mot PUL) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser Insider varje torsdag så det kommer att bli mycket intressant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vågar man hoppas på lite naket?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eftersom Bingo Rimér är en offentlig person lär det inte vara några större problem angående PUL.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Insider brukar alltid vinkla sakerna på de mest absurda sätt. Det är ju trottsallt underhållnings-TV, inte någon direkt sanning. Men all PR är bra PR, oavsett använda metoder eller hur?
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Låt oss hoppas att det inte blir samma sak som förra medlemmen som uppmärksammades av Insider.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ni har trots allt en skyldighet som community att göra så gott som det går att rensa bort denna typ av människor. Jag säger inte att det går till 100% men det går att göra mycket. Ni kanske gör det, vad vet jag. Men ni kommer vara med i Insider för att aschberg å hans crew vill grilla er. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|