FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så länge man är lätt att bli kontaktad (inte håller sig undan) och att man hjälper in journalisterna på ett bra spår, så framstår man inte som lika "smutsig", som man annars skulle varit. Lycka till Micke! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vann inte Insider nått pris nyligen?... Seriositet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Var inblandad i ett liknande projekt för många år sedan som aldrig blev något. Tanken där var att bara seriösa och aktiva modellagenturer skulle kunna få tillgång till bilder och kontaktinfo.
Fast det är ju alltid svårt att kontrollera vad användarna i sig gör.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi hade en bra intervju och vi har haft ett bra samarbete med Insider. Jag vet att vissa fotografer kommer att hängas ut, men det är inte vi. Sen om sajten grillas är väl möjligt, men jag tror att vi kommer klara oss bättre än de andra som tas upp. Vi har inte försökt att dölja något.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Berätta gärna hur många besökare som droppar in veckan efter programmet! Att synas i TV är nästan alltid bra. Även om det är "negativ" publicitet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni nämdes i Efterlyst oxå.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag såg dig nyss micke.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag med!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Vet inte direkt om jag tycker det jag sett hitills är direkt smickrande för er..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
nja det kunde ha varit värre, de har inte bara gjort badwill för oss... dock så pallar servern inte detta
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|