FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fler som råkat ut för Solidar Fondserivce och deras TM-bolag SVensk Teledialog?
De senaste veckorna har de genom sitt TM-bolag Svensk Teledialog ringt mig upprepade gånger. När jag svarar finns det oftast ingen “i luren” och samtalet bryts inom några sekunder. Vid andra tillfällen hör jag något som kan liknas vid en kopplingston och sedan svarar någon i andra ändan. Samtalet bryts efter ungefär 10-15 sekunder, mitt under vårt samtal. Bara under dagen 28 juni har jag fått 3 st samtal klockan 13.49, 13.30 samt 13,13. Vid dessa tre samtal har jag hört en kopplingston när jag svarar och kort därefter svarar Sandra. Trots att vi har inlett ett samtal bryts samtalet efter 10-15 sekunder. Uppdatering: De hann med att ringa ännu en gång! Samma tjej, samma klick i öret efter 10-15 sekunder. Jag har även blivit uppringd flera gånger under föregående vecka, där samtalet kopplats ner direkt när jag svarat. Bland annat ringde de några minuter innan kl 9 på en söndagskväll. Vad säger ni om TM-bolag som beter sig såhär? Jag är klart medveten om att det inte är Solidar Fond själva som ringer, men givetvis gör man en koppling till dem, och jag blir knappast sugen på att bli kund hos dem? Har mailat Solidar, om jag får något svar återkommer jag här. |
|||
![]() |
![]() |
|
|